Pamokos Kitaip

„Niekada neskaičiau knygos Frankenšteinas, nors ir pradinių klasių mokytoja siūlė. Visada man atrodydavo, kad tai labai nuobodi knyga. Kai baigėsi spektaklis, supratau,jog klydau. Istorija turi labai gilių idėjų, ir jas kiekvienas gali suprasti savaip. Aktoriai labai charizmatiški, bendrauja su publika, prajuokina, aiškiai kalba, tad visi gali išgirsti. Jie geba persikūnyti į kitus veikėjus, ir žiūrovai dažnai nesupranta, kad čia tas pats aktorius.

Aš rekomenduoju ir Jums nueiti į šį spektaklį, nes galima praplėsti savo anglų kalbos žodyną, pamatyti, kaip aktoriai geba būti visiškai skirtingais personažais, ir, svarbiausia, tai yra kultūrinė patirtis, kuri kiekvienam turi būti svarbi,“ – Ūla Tamulevičiūtė.

„Spektaklis buvo labai geras, personažai buvo labai spalvingi ir įspūdingi. Spektaklis buvo rimtas ir turėjo prasmę, bet tuo pat metu ir juokingas, o tai, manau, yra labai gerai. Manau, kad viena iš pagrindinių minčių buvo, kad turi prisiimti atsakomybę už savo veiksmus,“ – Gabrielė Kiznytė.

„Man labai patiko. Supratau, kad nereikia gaivinti mirusiųjų. Ir kad reikia galvoti ne tik apie save ir kad nereikia diskriminuoti. Įdomu buvo stebėti, kaip Frankenšteinas mokosi vėl iš naujo. Man buvo linksma ir liūdna,“ – Ana Kraus.

„Spektaklis buvo labai įdomus ir įsimintinas. Labiausiai man jame patiko ten papasakota meilės istorija. Spektaklis sukėlė daug jausmų ir nukėlė į labai įdomią kelionę. Pagrindinė mintis buvo, jog tavo poelgiai kartais gali atsisukti prieš tave,“ – Gabija Butkutė.

Ir tai tik keletas 7-okų minčių po spektaklio anglų kalba „Frankenstein“ pagal Mary Shelley romaną, kurį Vilniuje rodė britų aktorių trupė. Spektaklyje paliestos amžinos temos – meilė, gyvenimas, žmonių santykiai. Pagrindinis herojus daktaras Frankenšteinas ieško būdų, kaip sukurti naują gyvybę mokslo pagalba. Šiam tikslui jis paaukoja visą savo gyvenimą ir netgi savo gyvenimo draugę Elizabetę.

Frankenšteino sukurta pabaisa atrodo neįprastai ir gąsdinančiai, bet ji irgi turi jausmus bei norus. Netgi visų nekenčiama ir persekiojama pabaisa nori gyventi ir kurti savo ateitį.

„Kitokių“ pamokų dėka mokiniai gali išgirsti natūralią anglų kalbą, susipažinti su pasaulinės klasikos kūriniais, analizuoti ir aptarti skirtingumo, kitoniškumo problemas bei ugdyti toleranciją.

Erasmus+ projekto grupės mokytojos nuolat ieško meninių iššūkių, padedančių mokiniams pažvelgti į diskriminacijos problemą kitaip.

Anglų kalbos mokytojos L.Kamarauskienė ir E.Bridikienė

 

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos