Vaiko gerovės komisija

Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2023 -2024 m. m.

Eil. Nr.

Vardas, Pavardė

Pareigos įstaigoje

Pareigos komisijoje

1.

Daina Černienė

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Pirmininkė

2.

Daiva Kirlienė

Psichologė

Sekretorė

3.

Kristina Jūraitė

Direktorės pavaduotoja ugdymui

Narė

4.

Lina Navickaitė

Direktorės pavaduotoja ugdymui

Narė

5.

Renata Žemaitienė

Direktorės pavaduotoja ugdymui

Narė

6.

Vilma Junevičienė

Direktorės pavaduotoja ugdymui

Narė

7.

Aistė Matulaitytė

Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė

Narė

8.

Jolanta Noreikienė

Socialinė pedagogė

Narė

9.

Lina Rinkauskaitė

Socialinė pedagogė

Narė

10.

Inga Čepulionė

Psichologė

Narė

11.

Marius Gaižauskas

Psichologas

Narys

12.

Inga Miliauskaitė 

Logopedė

Narė

13.

Julija Vaskovskienė

Pradinių klasių mokytoja

Narė

14.

Joana Zapolskienė

Specialioji pedagogė

Narė

15.

Violeta Šaulienė

Pradinių klasių mokytoja

Narė

16.

Reda Gustienė

Technologijų mokytoja

Narė

17.

Eugenija Drungilienė

Muzikos mokytoja

Narė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dokumentai

Vaikų gerovės komisija Atnaujinta Dydis
Vaiko gerovės reglamentas 2019-2020 m. m. 2022-05-13 13:30:28 129.43 KB
Smurto ir patyčių tvarkos aprašas 2019-2020 m. m. 2022-05-13 13:59:30 47 KB
Poveikio priemonių taikymo netinkamai besielgiantiems mokiniams tvarkos aprašas 2015-09-21 2022-05-20 11:45:03 56 KB

Vaiko gerovės tarybos funkcijos

  • Remdamasi Mokyklos turimais įsivertinimo ir kitais duomenimis reguliariai atlieka Mokyklos mokymosi aplinkos, jos saugumo, Mokyklos bendruomenės narių tarpusavio santykių ir kitų su vaiko gerove susijusių aspektų analizę;
  • Rūpinasi pozityvaus Mokyklos mikroklimato kūrimu ir pozityvių vertybių puoselėjimu, koordinuoja prevencijos ir intervencijos priemonių įgyvendinimą, teikia siūlymus Mokyklos vadovui dėl saugios ir mokymuisi palankios aplinkos užtikrinimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencinių ir kitų programų įgyvendinimo, kitų su vaiko gerove susijusių aspektų;
  • Organizuoja mokyklos bendruomenės švietimą vaiko teisių apsaugos, prevencijos, vaikų saviraiškos plėtojimo ir kitose vaiko gerovės srityse, rekomenduoja kvalifikacijos tobulinimo renginius vaikų socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo, kitose su vaiko gerove susijusiose srityse Mokykloje dirbantiems mokytojams;
  • Gavus tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą, atlieka pirminį vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių, kylančių ugdymo(si) procese, įvertinimą, prireikus, kreipiasi į pedagoginę psichologinę ar švietimo pagalbos tarnybą dėl vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo, specialiojo ugdymo ir (ar) švietimo pagalbos jiems skyrimo švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
  • Organizuoja ir koordinuoja mokymo(si)/ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos vaikui teikimą, tariasi su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais dėl jos turinio, teikimo formos ir būdų;
  • Organizuoja ir koordinuoja švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių apskaitą Mokykloje;
  • Kartu su karjeros specialistu pagal poreikį konsultuoja baigiamosios klasės mokinį, turintį specialiųjų ugdymosi poreikių, dėl jo tolesnio mokymosi (galias atitinkančios mokymosi programos parinkimo, mokymosi įstaigos parinkimo) ir pagal galimybes užtikrina sklandų palydėjimą / perėjimą į kitą mokymosi įstaigą;
  • Teisės aktų nustatyta tvarka inicijuoja vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės skyrimą, vaiko minimalios priežiūros priemonės pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą, teikia siūlymus savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijai dėl vaiko minimalios priežiūros priemonių tobulinimo;
  • Pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, užtikrina sklandų vaiko įsitraukimą į ugdymo(si) procesą ir organizuoja vaikui reikalingos mokymo(si) / ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos teikimą;
  • Įvykus krizei Mokykloje, t. y. netikėtam ir/ar pavojingam įvykiui, sutrikdančiam įprastą Mokyklos bendruomenės ar atskirų jos narių veiklą, emociškai sukrečiančiam visą ar didesnę Mokyklos bendruomenės dalį, organizuoja krizės valdymo priemones;
  • Bendradarbiauja su Mokyklos savivaldos institucijomis, savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisija, tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriumi, vaiko minimalios priežiūros priemones vykdančiais asmenimis, vaikų socializacijos centrais, savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais, teritorine policijos įstaiga, vaiko teisių apsaugą savivaldybėje užtikrinančia institucija, švietimo, socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kitomis suinteresuotomis institucijomis, įstaigomis ar asmenimis;
  • Atlieka Lietuvos Respublikos Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme nustatytas bei kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas.
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 10.45 – 11.30
  • 5. 11.50 – 12.35
  • 6. 12.55 – 13.40
  • 7. 13.50 – 14.35
  • 8. 14.50 – 15.35
  • 9. 15.40 – 16.25
  • 10. 16.30 – 17.15
  • 11. 17.20 – 18.05