Kelionė į Lenkiją

Žiemos pradžioje7p ir 8pp klasių mokiniai ir jų auklėtojos Virginija ir Svetlana vyko į pažintinę kelionę Lenkijoje. Jos metu lankėmės gražiausiuose Lenkijos miestuose. Pirmas sustojimas – Lėcius (lenkiškai Gyžicko). Šis miestas garsėja Bojeno tvirtove, pastatyta Prūsijos karaliaus Frydricho Vilhelmo IV įsakymu. Su gidu apžiūrėjome šį XIX amžiaus fortifikacijos šedevrą.

Vėliau vykome į Rastenburgą. Tai buvęs kryžiuočių miestas, garsėjantis gražiomis pilimis, kuriose galima pamatyti tų metų buities, aprangos ir kitus namų apyvokos daiktus. Ten yra stiklinių žaisliukų fabrikas ,,Doroszko“, kurį prieš 25 metus įkūrė Tadeušas ir Elžbieta Dorožko. Kalėdų Senelio padėjėjas mus mokė išpūsti skirtingus kalėdinius stiklo žaisliukus eglutei puošti, juos dekoruoti, parodė žaislų muziejų ir daug kitų įdomybių. Pasilinksminę ir pasigaminę kalėdinių žaisliukų, keliavome į viešbutį.

Kitą dieną dar buvome keliose miesto ekskursijose, apžiūrėjome keletą pilių ir didžiausius Lenkijos ežerus. Kelionė neprailgo, dainuodami ir dalindamiesi įspūdžiais, grįžome namo.