PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti progimnazijoje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialinėmis pedagogėmis progimnazijoje dirba
201 A kab.
Socialinių pedagogių pagalbos sritys: 1 - 4 / 5 - 8 klasių mokinių, jų tėvų konsultavimas, metodinės pagalbos mokytojams ir tėvams teikimas, dalyvavimas prevencinėse ir socializacijos programose.
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
8.00 – 15.00 |
12.00-12.30 | 15.00 – 18.00 |
Antradienis |
8.00 – 15.00 | 12.00 - 12.30 | 15.00 – 18.00 |
Trečiadienis |
8.00 – 15.00 | 12.00 - 12.30 | 15.00 – 18.00 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 15.00 | 12.30 - 12.30 | 15.00 – 18.00 |
Penktadienis | 8.00 – 15.00 | 12.30 - 12.30 | 15.00 – 18.00 |
Kontaktai
Mobilusis +370 690 64649
243 kab.
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
8.00 – 15.00 |
12.00 - 12.30 | 15.00 – 17.30 |
Antradienis |
8.00 – 15.00 | 12.00 - 12.30 | 15.00 – 18.00 |
Trečiadienis |
8.00 – 15.00 | 12.00 - 12.30 | 15.00 – 18.00 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 15.00 | 12.30 - 12.30 | 15.00 – 18.00 |
Penktadienis | 8.00 – 15.00 | 12.30 - 12.30 | 15.00 – 18.00 |
Kontaktai
Mobilusis +370 607 10025
Informacija
Socialinio pedagogo veikos tikslas – vaiko gerovė, saugumas, siekiant pozityvios integracijos ir socializacijos visuomenėje, skatinant visavertę asmenybės raišką ir pilietinę brandą.
Socialinis pedagogas, atsižvelgdamas į kiekvieno mokinio galimybes, poreikius ir gebėjimus, teikia efektyvią kokybišką ir lanksčią socialinę pedagoginę pagalbą, bendradarbiaudamas su mokytojais, mokyklos administracija, mokinių tėvais bei pagalbą teikiančiomis institucijomis.
Socialinio peagogo veiklos
- Vertina ir padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais mokiniams kylančiais sunkumais (mokymosi motyvacijos, lankomumo, užimtumo, emocinių ir elgesio bei kt.);
- Informuoja moksleivius, jų tėvus apie galimybę gauti socialinę – pedagoginę pagalbą;
- Tiria socialinės-pedagoginės pagalbos poreikį, moksleivių mokyklos nelankymo priežastis;
- Bendradarbiauja su klasių auklėtojais, kitais pedagogais, specialistais, administracija sprendžiant vaikų socialines problemas: lankomumo, užimtumo, emocinių ir elgesio, žalingų įpročių ir kt.;
- Padeda vaikams geriau adaptuotis mokykloje, bendruomenėje, visuomenėje, mokytis ir augti savarankiškais piliečiais;
- Palaiko ryšius su valstybinėmis įstaigomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis, teikiančiomis socialinę, pedagoginę, psichologinę, teisinę pagalbą;
- Atstovauja mokiniams ir gina jų teises mokykloje, teisėsaugos ir kitose institucijose;
- Rūpinasi mokinių iš socialinę riziką patiriančių ir socialiai remtinų šeimų padėtimi bei vykdo jų apskaitą;
- Kartu su kitais ugdytojais rūpinasi moksleivių socialinių įgūdžių ugdymu, ankstyvąja žalingų įpročių, nusikalstamumo prevencija.
Socialinis pedagogas vykdo šias funkcijas
- Įvertinimo (renka informaciją, analizuoja, daro išvadas).
- Konsultacinę (pataria, padeda, konsultuoja).
- Vadybinę (organizuoja,telkia, planuoja, priima sprendimus ir už juos atsako).
- Korekcinę (skatina, įgalina, padeda adaptuotis, aktyvina, mobilizuoja).
- Šviečiamąją (informuoja, aiškina).
- Koordinacinę (palaiko ryšius, siunčia- perduoda informaciją).
- Prevencinę (numato neigiamus reiškinius, poelgius ir padeda jų išvengti).
- Teisinę (atstovauja, gina interesus).
- Socialinio ugdymo.
Pranešimai